Benvinguts, benvingudes!
Bienvenidas/os! Bienvenus! Welcome! Benvenutti!

Caputxines, Tropaeolum majus

Amics, amigues, gracies per els vostres comentaris, sugeriments, idees constructives i destructives.
Dedico aquest blog a la teixidora misteriosa de mitjons del swapetines. M’ho he passat molt bé intentant esbrinar qui és i finalment és ella qui m’ha decidit de passar a l’acció, agafar la pluma, i publicar. Només per poder ensenyar i discutir sobre el que estic fent val la pena i com sempre tinc moltes ganes d’aprendre.

Hi havien alguns problemes que eren un fre per a començar:
– no trobava cap títol que m’agradés prou, ni que fos original.
– hi han masses temes que m’interessen, i poc temps per a compartir-los a internet, (=poques ganes de passar hores a davant de la pantalla).
– no m’agrada escriure, ni llegir el que escric, mai m’he dedicat a escriure i menys publicament.
– parlo de forma fluida, i escric incorrectament quatre idiomes, llavors quin utilitzar per al blog?

Per lo tant penso dedicar-me a publicar fotografies i dibuixos que m’agradin (basicament).

També volia donar les gracies a la Pilar per organitzar l’intercanvi. Tot i que des d’un principi a nivell personal no ens vàrem entendre molt bé, valoro molt la seva empenta. Gracies per organitzar el swapetines!!! I saludar a totes les fantàstiques teixidores de BarcelonaKNITS A partir de la primera trobada de BK vaig començar a devorar blogs de knitting (tricot, mitja) àvidament!!!